.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد سامانه کنترل و مدیریت ترافیک در گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از نصب و راه اندازی دوربینهای پیشرفته در محورهای ارتباطی و سامانه کنترل و مدیریت ترافیکی با قابلیت رصد ترافیک در استان خبر داد.

سرهنگ مجید جمشاد افزود: امروز با پیشرفت بسیار گسترده تکنولوژی و افزایش روز افزون استفاده از خودرو در کشور، دیگر نمی توان با روشهای قدیمی و سنتی به مدیریت ترافیکی جاده ها پرداخت بنابراین باید همگام با حرکت رو به جلوی صنعت خودرو و راه، نحوه کنترل ترافیک نیز مکانیزه و هوشمند شود.

وی با بیان اینکه افتتاح این طرح نخستین گام در راستای مدیریت هوشمند و متمرکز ترافیکی است، اظهارداشت: تا رسیدن به نقطه مطلوب و دلخواه فاصله زیادی داریم اما بدون شک رویکرد ترافیکی در کشور تغییر کرده و همه سازمانهای درگیر بخش ترافیک کشور بر استفاده از سیستمهای الکترونیکی تاکید دارند.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به قابلیتهای ویژه اتاق مدیریت ترافیک گفت: با توجه به نصب دوربینهای تصویری در نقاط خاص استان، قابلیت شناسایی گره های ترافیکی و حوادث رخ داده در این مکانها فراهم شده که موجب افزایش سرعت عمل عوامل انتظامی و امداد و نجات در رسیدگی به رویدادها و حوادث در این محل ها را خواهد شد.

وی ابرازامیدواری کرد: روند تجهیز جاده های استان به سامانه ITS نیز با سرعت بیشتری ادامه تا شاید با افتتاح این پروژه حوادث جاده ای در استان کاهش یابد/مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.